יגאל קשטן

אימייל: yigal@mabaty.co.il

טלפון: 052-8301830

פרטים אישיים

מצב משפחתי: נשוי + 3

עיר מגורים: הוד-השרון

השכלה: מהנדס תעשיה וניהול (Bs.c), מוסמך במנהל עסקים (MBA).

ניסיון מקצועי

מבט מצוינות בשירות ובמכירות

2003 - היום

 

מנכ"ל החברה.
החברה עוסקת בייעוץ ארגוני ללקוחות בתחום שירות הלקוחות, הקמת מרכזי שירות ותפעולם, פיתוח עסקי וארגוני, חשיבה עסקית בניהול השירות וקידום מכירות באמצעות השירות ללקוח.
 

כלנית כרמון

2003 - 1995

 

משנה למנכ"ל החברה, מנהל אגף שירות הלקוחות ותחום הייעוץ בחברה.
התפקיד כולל הקמה והפעלת מוקדי שירות לקוחות עבור:
מיקרוסופט, HP, בזק בינלאומי, ברק, התעשייה האווירית, פלאפון
 

גל אלירן חברת יעוץ

1995 - 1987

 

שותף בחברת יעוץ של מהנדסי תעשיה וניהול. הובלת פרויקטים בתחום מיחשוב לוגיסטיקה וניהול פרויקטים.
לקוחות לדוגמא: משרד הביטחון, התעשייה האווירית, ECI, אופטרוטק

 

אופטרוטק

1997 - 1985

 

מנהל מחלקת ארגון ושיטות, פעילות בתחום ייעול. ארגון ושיפור המערך הלוגיסטי והמחשוב. ישום שיטות לניהול פרויקטים
 

מקורות חברת המים

1997 - 1985

 

מהנדס במחלקה לתכנון אסטרטגי וניהול פרויקטים. תחום העיסוק כלל תכנון וישום פרויקטים בתחום שיפור שיטות הניהול והבקרה. 

 

חברת מגדל ביטוח

1997 - 1985

 

מהנדס ארגון ושיטות במחלקת ארגון ושיטות. עיסוק במספר פרויקטים בתחום מחשוב מערך התביעות והנהלת החשבונות.

 

צבא, חיל האוויר

1976 - 1973

 
מיומונויות

2010 - present

  • אבחון ארגוני

  • מדידת איכות השירות

  • קידום מכירות

  • צמצום תחלופת עובדים

  • הקמה ושיפור HELP DESK

  • הכנת RFP

2010 - present

תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול, אוניברסיטת תל-אביב

1979 - 1975

 

תואר שני במנהל עסקים , אוניברסיטת תל-אביב

1984 - 1980

 

השתלמויות מקצועיות
  • 2003 - סדנת ניהול שירות לקוחות מטעם HDI (שבוע בפלורידה, ארה"ב)

  • 1998 - השתלמות ב HP הולנד בהקמה תפעול ומדדי הצלחה בשירות לקוחות (2 שבועות)

  • 1996 - השתלמות במיקרוסופט אנגליה בנושא הקמה ותפעול מערך שירות לקוחות (3 שבועות)

 

פרסומים 
  • 2008 מחבר הספר : חשיבה עסקית בניהול השירות.

  • 2001 מחבר הספר ניהול השירות ללקוח – לקלקל או לכלכל.

 

הרצאות
  • 2000-2008 הרצאות בתחום שירות הלקוחות במרכז הישראלי לניהול. 

 

פעילות ציבורית
  • 2000-2008 חבר הנהלת הפורום הבכיר לשירות לקוחות במרכז הישראלי לניהול. 

 

הדרכה
  • 1995-2008 הדרכות מנהלים בארגונים עסקיים וציבוריים בתחומי שירות הלקוחות.

  • 2009 מרצה בקורס ארגוני שירות במכללת הדסה ירושלים.

     

 

 

 

השכלה והשתלמויות
 

שפות
  • עברית

  • אנגלית